Montaža i balansiranje guma za motocikle

Montaža i balansiranje guma za motocikle

Montaža moto guma i balansiranje točkova za motocikle i skutere su deo ponude naših usluga za dvotočkaše.

Nemamo mogućnost demontaže montaže točka na motocikl i sve intervencije obavljamo na točkovima koje vi donesete. 

Lav auto ima specijalne vulkanizerske alate za servis guma za motocikle i nudimo sledeće usluge:

Montaža guma za motocikle

Demontaža / montaža gume podrazumeva skidanje starih guma sa felne i montažu novih pneumatika na felnu. Naš servis je opremljen najsavremenijom opremom za montažu guma za motocikle i skutere.

Balansiranje točkova za motocikle

Balansiranje smanjuje potencijalne vibracije u upravljaču, ili celom motociklu. Kod nebalansiranih točkova gume se troše brže i neravnomernije, stradaju amortizeri, ležajevi i drugi delovi sistema oslanjanja. Podrhtavanje motocikla može dovesti do zamora vozača i do opasnih situacija u vožnji. Izbalansirani točkovi imaju sledeće prednosti:

  • Sigurniju vožnju,
  • Smanjeno habanje guma,
  • Poboljšanu udobnost u vožnji.

Lav auto servis poseduje najsavremenije kompjuterske uređaje za balansiranje točkova sa automatskim merenjem statičkog i dinamičkog debalansa, tačnim prikazom veličine i pozicije tega na monitoru. Automatsko prepoznavanje vrste točka, vrste felne i pozicije tegova uz pomoć CCD tehnologije sa laserom i ultrazvučnim senzorom. Takođe, uređaji poseduju program za sakrivanje tegova iza kraka felne – najčešće prilikom balansiranja alu-felni.

Sav prateći materijal koji koristimo pri balansiranju je vrhunskog kvaliteta.

Krpljenje probušene moto gume

Krpljenje gume pečurkom je najpouzdaniji način sanacije rupa na gumi. Pečurka je fleka sa integrisanim čepom koji se izvlači iznutra i popunjava rupu u gumi i na taj način sprečava prodiranje vode i prljavštine u oštećeno mesto.

Ovaj metod takođe zahteva skidanje gume sa felne. Osim toga priprema za postavljanje čepa podrazumeva obradu rupe na gumi, koja mora da se učini okruglom da ne bi dovelo do daljeg širenja pukotine. Takođe se obrađuje i mesto za nanošenje lepka sa unutrašnje strane gume. Cementnim lepkom se puni rupa i premazuje deo čepa koji se lepi iznutra. Na kraju se zalepljena pečurka premaže specijalnim sredstvom koje idealno zaptiva ivice fleke.

Metod krpljenja pečurkom je svetski priznati metod krpljenja gume, jedini koji se koristi u razvijenom svetu. Lav auto u svom poslovanju prati svetske trendove i koristi najnoviju opremu, alate i materijale za svoje poslovanje. Pečurke i lepkovi koje koristimo su vrhunskog kvaliteta svetski priznatog proizvođača TIP-TOP.

Povezani tekstovi

Najnovije sa bloga

Prijavite se za newsletter
Naša Web stranica koristi "kolačiće" koji ne sadrže lične podatke, i koriste se radi olakšanog korisničkog iskustva. Daljim korišćenjem prihvatate njihovu upotrebu.
Na sledećem linku možete saznati više i odabrati podešavanja. Za detalje o zaštiti podataka, možete se informisati na stranici politika privatnosti.