tretman sistema goriva 00

Brzo i efikasno čišćenje kompletnog sistema za gorivo, bez rasklapanja motora. Ovim tretmanom se obezbeđuje kompletno čišćenje sistema za gorivo i obnavljaju se performanse svih tipova benzinskih i dizel motora, smanjuje potrošnja i emisija štetnih gasova:

  • Trenutno čisti injektore, ulazne ventile i komoru za sagorevanje
  • Osigurava bolji start motora i uspostavlja pravilan rad motora u praznom hodu
  • Obnavlja kompresiju, povećava ubrzanje i osećaj zadovoljstva i lakoće tokom vožnje
  • Omogućava optimalnu snagu motora
  • Smanjuje potrošnju goriva
  • Smanjuje emisiju štetnih gasova i čađi
  • Poboljšava efikasnost filtera čađi i EGR sistema
  • Postiže se velika ušteda u održavanju vozila jer se kompo­nente (npr. injektori) ne moraju često menjati

VAŠ AUTOMOBIL JE INVESTICIJA KOJA ZAHTEVA REDOVNO ODRŽAVANJE

NE DOZVOLITE DA VAM ŠTETNE NASLAGE OŠTETE MOTOR !

View the embedded image gallery online at:
http://lavauto.rs/hemijski-tretmani/81.html#sigFreeId4cd39d102c

Wynn's Fuel Serve tretman je preporučen od vodećih proizvođača automobila kao redovan postupak čišćenja sistema za gorivo na svakih 20.000 km.!

Neka vožnja opet postane zadovoljstvo!

ZAHVALJUJUĆI TRETMANU ČIŠĆENJA SISTEMA ZA GORIVO WYNN'S FUEL SERVE

Sva vozila su podložna zaprljanju motora i stvaranju štetnih naslaga u sistemu za gorivo zbog sledećih faktora:

Kvalitet goriva - promena sastava goriva

Današnja goriva su neodgovarajućeg kvaliteta jer sadrže nestabilne komponente koje lako reaguju sa kiseonikom stvarajući naslage. Razlozi su:

  • Kvalitet sirove nafte varira zavisno od izvora.
  • Proizvodni proces komercijalnih goriva je modifikovan tako da poveća prinos dizela u odnosu na benzin zbog veće tržišne tražnje za dizelom.
  • Da bi se dostigli zahtevani EURO 4 i EURO 5 standardi emisije, najčešće je potrebno prilagoditi sastav goriva što dovodi do smanjenja podmazivanja i većeg zaprljanja komponenti sistema za gorivo.

Visoka tehnologija sistema za gorivo je veoma osetljiva na zaprljanje

Sistemi za gorivo savremenih motora, pogotovu novije generacije, su tako konstruisani da i najmanje količine nastalih naslaga dovode do brzih i veoma velikih nepravilnosti u smeši vazduh-gorivo i ozbiljnih problema u radu sistema.

Saobraćajni uslovi - starost voznog parka i povećana gustina saobraćaja

Vožnje na kratkim relacijama, stani-kreni uslovi vožnje sa smanjenom brzinom kretanja dovode do otežanog hlađenja motora što dodatno stimuliše zaprljanje sistema za gorivo.

Problemi i posledice

Zbog kombinacije svih navedenih uzroka neminovno dolazi do stvaranja štetnih naslaga u sistemu za gorivo (injektorima, ventilima i komori za sagorevanje) i vozači osećaju posledice:

  • Ozbiljne probleme pri startovanju
  • Nepravilan rad u praznom hodu
  • Nedovoljno ubrzanje
  • Gubitak snage
  • Povećanu potrošnju goriva
  • Povećanu emisiju gasova
  • Nepravilan rad EGR sistema

Zbog navedenih problema, povećane potrošnje, čestih poseta mehaničaru i zamene delova (npr. dizni) troškovi održavanja automobila su značajno uvećani.

NE DOZVOLITE DA VAM ŠTETNE NASLAGE OŠTETE MOTOR !