Balansiranje točkova bez centralne rupe - francusko balansiranje

Balansiranje točkova bez centralne rupe - francusko balansiranje

Francusko balansiranje podrazumeva balansiranje točkova koji nemaju centralnu rupu. Karakteristično je za neka Peugeot i Citroen vozila (zato se zove francusko).

Vlasnici ovih vozila neretko imaju problem jer nisu sve vulkanizerske radnje u mogućnosti da pruže uslugu francuskog balansiranja.

Zašto je potrebno francusko balansiranje?

Većina mašina za balansiranje točkova ima mogućnost pričvršćenja točka na uređaj preko centralne rupe na felni. Pojedina francuska vozila nemaju centralnu rupu pa je za balansiranje takvih točkova potreban dodatak koji se montira na balanserku i omogućava balansiranje pričvršćivanjem na otvore za šrafove točka.

Sa druge strane, ovim načinom se preciznije balansiraju točkovi nego pričvršćivanjem preko centralne rupe na felni. Sa ovim sistemom, točak se montira na balanserku na isti način kako je montiran na vozilu – centriran i stegnut preko otvora za šrafove. Ovaj sistem će obezbediti da se točak pravilno izbalansira svaki put, nudeći savršen balans na opšte zadovoljstvo klijenata.

Za felne sa centralnom rupom nudimo uslugu preciznijeg balansiranja sa QuickPlate adapterom koji omogućava pričvršćivanje točka na balanserku preko otvora za šrafove.

Koju opremu koristimo

Za francusko balansiranje koristimo balanserku Hunter sa adapterom za felne bez centralne rupe. U mogućnosti smo da balansiramo točkove bez centralne rupe za felne od 13-18 inča.

Povezani tekstovi

Najnovije sa bloga

Prijavite se za newsletter
Naša Web stranica koristi "kolačiće" koji ne sadrže lične podatke, i koriste se radi olakšanog korisničkog iskustva. Daljim korišćenjem prihvatate njihovu upotrebu.
Na sledećem linku možete saznati više i odabrati podešavanja. Za detalje o zaštiti podataka, možete se informisati na stranici politika privatnosti.