Isporuka (dostava)

Opšti uslovi isporuke

Isporuka robe se realizuje preko kurirske službe. 

Isporuka robe vrši se isključivo na teritoriji Republike Srbije bez KiM. Isporuka van teritorije Srbije nije moguća.


Rok isporuke

U zavisnosti od raspoložive količine i mogućnosti nabavke određenog artikla, očekivani rok isporuke je od 2-7 radnih dana.

Ubacivanjem artikla u korpu ne znači da ste taj artikal i kupili. Ako na sajtu piše da je artikl na stanju, može se desiti da nemamo dovoljnu količinu ili se u međuvremenu taj artikl prodao u poslovnicama.


Prijem paketa

U cilju što bolje saradnje, molimo Vas da prilikom preuzimanja pošiljke proverite da li ambalaža ima vidna oštećenja (pocepana, probušena, mokra, blatnjava...).

Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporuči robu. 

Oštećene pošiljke niste u obavezi da preuzmete!

Ukoliko uočite takvo oštećenje:

  • Nemojte potpisati prijem pošiljke.

  • Zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. 

  • Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke.

  • Ukoliko je proizvod oštećen (ili da nedostaju delovi), definitivno odbijte prijem pošiljke, i javite se nama, radi utvrđivanja daljih koraka kako biste dobili ispravan, neoštećen proizvod.

Svako oštećenje pri transportu, nedostajanje nekih delova i eventualnu neispravnost nekog proizvoda kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe.

Za sve nepravilnosti vezano za isporuku robe, kontaktirajte nas kako bismo pokušali da utičemo na kvalitet usluge kurirskih službi.

Ukoliko ste ipak primili pošiljku, a kasnije ste zaključili da je došlo do oštećenja u transportu ili da ste dobili proizvod(e) koji ne odgovaraju vašoj porudžbini, obavezno sačuvajte originalnu ambalažu, u kojoj vam je pošiljka isporučena.

Molimo da, ako ste u mogućnosti, slikate oštećenu ambalažu i proizvod, i sliku pošaljete na email adresu prodaja@lavauto.rs

Ako tokom instalacije ili prvog puštanja u rad utvrdite da je proizvod neispravan, potrebno je da nas odmah obavestite tako što ćete nas kontaktirati telefonom ili nam poslati mail sa opisom problema i vašim kontaktom.

Kad kabina vozila smrdi - Wynn's pomaže

Kad kabina vozila smrdi - Wynn's pomaže

Ništa lepše od vožnje po vrelom letnjem danu, dok prijatan vazduh iz klime hladi vaše vozilo. Osim ako taj vazduh više nije prijatan i počne da smrdi. Neprijatan miris je s...

Opširnije
Servisna knjižica u izdanju Lav auta

Servisna knjižica u izdanju Lav auta

Prva servisna knjižica u izdanju Lav auta upravo je izašla iz štampe i možete je potražiti u Lav autu ili Thule Shop-u na Novom Beogradu.Servisna knjižica Lav auta je proizašla iz...

Opširnije
Cenovnik servisnih usluga

Cenovnik servisnih usluga

Ovo je samo izvod iz cenovnika naših usluga. Nismo u mogućnosti da Vam prezentujemo cene usluga koje se razlikuju od tipa vozila. U slučaju da ste zainteresovani za cenu servisne usluge koja ni...

Opširnije
Niske temperature mogu sprečiti pokretanje vozila

Niske temperature mogu sprečiti pokretanje vozila

Kada temperature padnu ispod nule, kristali voska u dizel gorivu se stvrdnu, pretvarajući gorivo u gustu tečnost. Ovi očvrsnuti kristali voska blokiraju filter i zaustavljaju automobil, kamion ili bi...

Opširnije
Naša Web stranica koristi "kolačiće" koji ne sadrže lične podatke, i koriste se radi olakšanog korisničkog iskustva. Daljim korišćenjem prihvatate njihovu upotrebu.
Na sledećem linku možete saznati više i odabrati podešavanja. Za detalje o zaštiti podataka, možete se informisati na stranici politika privatnosti.