Danas je pneumatik star već više od 120 godina. Dunlop slavi svoj večni uspeh i jedinstvenu ulogu koju je robna marka sve ove godine igrala u krčenju puta i poboljšavanju karakteristika pneumatika.
Istorija Dunlopovih pneumatika je neraskidivo povezana sa inovacijama koje je preduzeće uvodilo. Istorija ide ruku pod ruku sa Dunlopovom odanošću motociklističkim trkama svih vrsta, a prenos trkačke tehnologije na pneumatike za svakodnevnu vožnju po putu je tradicija koja seže do samog početka Dunlopovog gumarskoga preduzeća. U ovih više od 120 godina Dunlop je postigao izuzetne rezultate na trkalištima, uključujući 34 pobede na čuvenoj automobilskoj endurans trci 24 sata Le Mana.
Dunlop se i danas u celom svetu uključuje u sve vrste sportova na dva i četiri točka. Inovacije kojima je Dunlop prokrčio put, i uspesi preduzeća u moto sportu u ovih više od 120 godina, omogućili su da ova robna marka među automobilskim i motociklističkim entuzijastima stekne renome kome nema ravnog.
Godine 1999. neka gumarska preduzeća Goodyear i Dunlop u Evropi, Japanu i SAD su se putem veze između američkog društva Goodyear Tire & Rubber Company i japanskog Sumitomo Rubber Industries udružila i nastalo je šest novih grupacija preduzeća. Jedna od njih je Goodyear Dunlop Tires Europe koja upravlja svim gumarskim preduzećima robnih marki Dunlop i Goodyear, mešovitim društvima na celoj evropskoj tritoriji.