Čišćenje dizni benzinskih motora

Savremeni benzinski motori gotovo po pravilu imaju sistem za ubrizgavanje goriva umesto zastarelih karburatora. Na kraju sistema se nalaze elektomagnetni ventili - brizgaljke, čiji je zadatak da rasprše mešavinu goriva i vazduha u obliku finog mlaza.

Uzrok zaprljanosti dizni benzinskih motora

Ceo sistem ubrizgavanja goriva a posebno brizgaljke su veoma osetljive na prljavštinu koja se nalazi u sistemu. Najčešći uzrok zaprljanosti dizni su nečistoće koje su na razne načine dospele u sistem, bilo putem dovoda goriva ili putem dovoda vazduha. Nekvalitetno gorivo, neredovna zamena filtera goriva i filtera vazduha uzrokuju pojavu čestica koje stvaraju probleme pri prolasku smeše vazduha i goriva kroz sitne otvore brizgaljki. Zaprljane dizne ne mogu da pravilno rasprše gorivo već se stvaraju krupnije kapljice koje varnica svećice teže zapali.

Kao preventivu problema sistema za ubrizgavanje neophodno je redovno menjati filter goriva i filter vazduha. U većini slućajeva izbor kvalitetnog goriva i redovna zamena filtera omogućiće nesmetan i efikasan rad sistema dugi niz godina.

Mogući simptomi zaprljanosti brizgaljki su:

  • povećana potrošnja goriva
  • gubitak snage
  • otežano startovanje motora
  • neravnomeran rad motora
  • trzaji u vožnji

Proces čišćenja dizni benzinskih motora

Uređaj za čišćenje dizni efikasno otklanja naslage i prljavštinu sa unutrašnjosti dizne pod dejstvom ultrazvuka i specijalne tečnosti za čišćenje dizni. Ispravnost rada kontrolišemo posebnim uređajem za testiranje dizni kojim se simulira rad dizni u uslovima sličnim vožnji.

Povezani tekstovi

Najnovije sa bloga

Prijavite se za newsletter
Naša Web stranica koristi "kolačiće" koji ne sadrže lične podatke, i koriste se radi olakšanog korisničkog iskustva. Daljim korišćenjem prihvatate njihovu upotrebu.
Na sledećem linku možete saznati više i odabrati podešavanja. Za detalje o zaštiti podataka, možete se informisati na stranici politika privatnosti.